.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت 30 ثانيه اي خودروها در جاده چالوس

مردي كه به همراه همسر و فرزندان خردسال خود با كمين در پارك ها و جاده چالوس- كرج، اشياي قيمتي داخل خودروها را سرقت مي كردند، شناسايي و دستگير شدند.
سرهنگ ناصر اصلاني فرمانده انتظامي شهرستان كرج در گفت وگو با خبرنگار كيهان گفت: طي گزارش هاي واصله از افزايش سرقت داخل خودروها در محور كرج- چالوس و پارك هاي اطراف مأموران به طور نامحسوس مناطق را تحت كنترل قرار دادند.
وي افزود: مأموران حين گشت زني به يك دستگاه خودرو پرايد كه به طور مستمر در اطراف پارك ها تردد مي كرد، مظنون شدند و آن را تحت كنترل قرار دادند و هنگامي كه فرد مذكور به همراه كودك خود قصد باز كردن در خودرويي را داشتند دستگير شدند.
اصلاني اظهار داشت: اين متهم به نام اصغر 37 ساله به همراه همسر خود، با شگرد خاصي در خودروها را در مدت زمان كمتر از 30 ثانيه باز كرده و گاهي بلافاصله يكي از كودكان خود را داخل خودرو مي گذاشتند تا كسي به آنان مظنون نشود و سريعاً وسايل قيمتي را سرقت مي كردند.
وي افزود: متهمان در بازجويي ها اعتراف كردند داراي تحصيلات دانشگاهي هستند اما به خاطر اعتياد به موادمخدر و تهيه هزينه آن سرقت مي كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 تير 1387
اینحاست که انسان درک میکند که داشتن مدرک و تخصص چقدر در رفع مشکلات و احتیاحات در اینجا کار ساز است که از قدیم گفته ادد چو دزدی با چراغ اید گزیده تر برد کا لا .......................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.